#JeSuisParis


→ Nechci tady nějak rozebírat to, co se stalo a pořád děje v Paříži, na to máme všichni vlastní názor a asi se shodneme, že je to nepopsatelná hrůza. Chci tady jen vzdát hold všem obětem útoků a vyjádřit svoji soustrast. Moje blízká osoba byla v době útoků právě na pařížském fotbalovém stadionu, tak jsem si taky prožila svoje. Díky bohu, že se teroristé nedostali dovnitř. Do Paříže se zase brzo chystám, takže upřímně doufám, že už se nic dít nebude.
Co se týče outfitu, je to opět all black. Tuhle, už skoro vintage, vestu teď nosím neustále a s rolákem mi přijde super chic. V minulém looku měla pozitivní ale i negativní ohlasy a je to přesně ten kousek, který buď budete milovat, nebo mu na chuť nepřijdete. Look jsem doplnila novými biker boots, které jsem našla u Bati. Ten pocit, když zjistíte, že jste si všechny zimní boty nechali právě v Paříži a nemáte skoro nic jiného než tenisky. Mně to taky překvapilo, jak se mi podařilo odignorovat fakt, že winter is coming. :D Ale jak teď říkají ještě s větší oblibou francouzi "C´est la vie."



Outfit i zbytek článku můžete vidět na - www.curyinthecity.com.