Instadiary from Paris & PFW


10 days in Paris are gone so fast! It´s crazy how quickly it always goes. You´re looking forward to it so much, counting days and then it´s gone in a moment. When I was going to Paris, I thought I would take a milion photos and I would have a lot of material for the blog. But I had so great time, that I kept forgetting to document it. And honestly, when I´m so happy, my priority is to live through the moment and not to get photos of everything.

I also went to few shows at the Paris Fashion Week. It was an incredible experience, as I already wrote in the previous post. A lot of super stylish people and photographers everywhere. The shows were amazing. I would go to more, but unfo I had to leave on Sunday. The Saturday Fashion Week I exchanged for Disneyland. Haha, I guess you´re not surprised. I just love it there. There was a super cute Halloween decoration everywhere and I also saw Jack Skellington from by beloved movie The Nightmare Before Christmas. Pure happiness.

Some of the photos you could have already seen on my Instagram and some not. These are pictures from my phone, so please excuse the not perfect quality.

10 dní v Paříži zase uteklo jako voda! Je to šílený, jak to letí. Člověk se klasicky neskutečně těší, odpočítává dny a pak je to hned zase pryč. Když jsem jela do Paříže, myslela jsem si, kolik toho nenafotím a že budu mít spoustu materiálu na blog. Fakt je ten, že jsem se tak skvěle bavila a užívala si to, že jsem zapomínala dokumentovat. Upřímně se mi ani moc nechtělo, jelikož si radši ty momenty užiju naplno v tu chvíli, než aby bylo mojí prioritou všechno zaznamenat. 

Dostala jsem se taky na pár přehlídek na Paris Fashion Weeku. Byl to neskutečný zážitek, jak už jsem psala v předchozím postu. Všude spousta stylových lidí a fotografů. Přehlídky byly nádherné. Šla bych i na víc, ale odlétala jsem už v neděli a bohužel mě povinnosti nutily se vrátit zpět. Sobotní fashion week jsem vyměnila za Disney. Asi vás to nepřekvapuje, co? Já to tam prostě miluju. Navíc všude byla boží Halloweenská výzdoba a viděla jsem i Jacka Skellingtona z mojí nejoblíbenější pohádky - The Nightmare Before Christmas. Štěstí. 

Některé fotky jste už mohli vidět na Instagramu a některé taky ne. Jedná se o fotky z mobilu, proto prosím omluvte horší kvalitu.

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

  















Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: