18/10/2015 Black&White Look


→ Here comes the good old combination of black and white. My last outfit was full of colors, so I decided to go back to normal again. I took my new skirt, which I bought in Paris while visiting the Paris Fashion Week. I love wearing it, because the material is a great fit for these cold days.
I combined it with my favorite white shirt with a tie and I think that it´s a simple but effective look.
And a hat of course. I must warm you, that you will see hats here all the time. :)

What do you think about this look?

P.S. You can still vote for me in the Blogger of the Year competition. If you like my blog, please vote HERE. Thank you! :)


→ Po minulém barevném looku je tady zase stará dobrá kombinace černé a bílé. Rozhodla jsem se vytáhnout koženkovou sukni, kterou jsem si pořídila v Paříži, když jsem se byla podívat na pařížský fashion week. Ráda ji teď nosím, jelikož je tento materiál dobrý do studených dnů. 
Sukni jsem doplnila svojí oblíbenou košilí s vázankou a myslím, že to jde krásně k sobě. Ani tentokrát jsem nevynechala klobouk. Musím vás varovat, že tady teď budou klobouky asi pořád. :)

Tak co na tenhle look říkáte?

P.S. Hlasování v soutěži Blogerka roku pořád běží. Pokud se vám můj blog líbí, můžete mi dát hlas TADY. Děkuji!

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER







Tereza is wearing:
Skirt: Zara
Shirt: Zara
Hat: F&F
Watches: Jaguar

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: