12/10/2015 Fall Colors Outfit


→ The fall is officially here. The leaves started to fall from the trees and the temperature is getting lower and lower. Perfect time to finally wear my new beloved blue coat. I already showed you this piece in the Autumn Haul and it had nice reviews. I love everything about this coat especially the color and the over-sized male alike cut.
I wore it in a look full of colors, which is not so common for me. But I thought it would be a nice change from all the shades of grey.

One more thing - I was nominated in the Blogger of the Year competition. If you like my blog, please give me a vote HERE. It will take you a minute.

What do you think about this look? :)

→ Podzim je oficiálně tady. Listí začalo padat ze stromů a templota se pořád snižuje a snižuje. Perfektní čas na to konečně vytáhnout můj nový milovaný modrý kabátek. Už jsem vám ho ukazovala v podzimním haulu a měl pozitivní ohlasy. Ten kabátek teď prostě miluju - hlavně jeho barvu a over- sized jakoby pánský střih.
Zkombinovala jsem ho v outfitu, kde figuruje hodně barev, což může být na mě trochu nezvyk. Ale říkala jsem si, že to bude hezká změna po těch odstínech šedi.

A ještě jedna věc - byla jsem nominovaná v soutěži Blogerka roku. Pokud se vám CITC blog líbí, nezapomeňte mi dát hlas TADY. Zabere to asi minutu.

A co říkáte na tento outfit? :)

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER








Tereza is wearing:
Coat: Zara
Turtleneck: Monki
Scarf: Stradivarius
Pants: Medicine
Sunnies: Aldo
Watches: Casio via Brasty.cz
Bag: H&M
Sneakers: Adidas Stan Smith
 
Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: