10/10/2015 Fluffy Cardigan


This sweater coat is currently my most favorite piece. I got it in Paris. When I was packing my clothes, I totally forgot, that I feel cold in Paris all the time. I had just a thin trench coat and a leather jacket with me and it wasn´t enough to feel comfortable. So I had to go to find something warm. I love this fluffy sweater! It´s good that a lot of shops are offering discounts during Fashion Week, so it was a good purchase. I bought it in my favorite shop Monki, which we unfo don´t have in Czech Republic. But you can find this brand on Asos. Sometimes I order Monki pieces there. 
I also wore this sweater to the Fashion Week in a similar combination. But I had no time to shoot outfits, so I have to show it to you now in Czech. 
What do you think?

Tento cardigan je momentálně mým nejoblíbenějším kouskem. Pořídila jsem si ho v Paříži. Když jsem se balila, zapomněla jsem, že mi je v Paříži pořád zima a měla s sebou jen slabý trench coat a koženou bundu, která mě taky moc nezahřála. Takže jsem to už nevydržela a pořídila si tento boží svetr. Bylo super, že v době Fashion Weeku má spousta obchodů slevy na oblečení, takže se mi nákup i vyplatil. Svetřík je z mého oblíbeného obchodu Monki, který u nás bohužel vůbec není. Dá se ale sehnat na Asosu, kde si občas tuto značku objednávám. 
Měla jsem ho taky oblečený v podobné kombinaci na Fashion Weeku, ale bohužel jsem vůbec nestíhala fotit outfity, a tak vám ho můžu ukázat až v Čechách. 
Co na něj říkáte?
 

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER





 Tereza is wearing:
Sweater Coat: Monki
Tee: F&F
Jeans: Zara
Hat: F&F
Sneakers: Nike Air Force 1
Necklace: H&M
Lipstick: MAC

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: