Autumn Haul

I haven´t done any shopping hauls yet, but now I have few pieces which I would like to show you. I´m very happy about them and I think some of these will be my most favorite pieces of this season. Even when my favorite pieces change very fast.

The first items I´m the most excited about, are these two coats. I just love them and I can´t wait to wear them. The first one is a male cut coat from Zara. I like this dark blue colour. The second one is a statement faux- fur from Urbancode. I got it on Asos. I´ve been looking for something like this for a long time, but nothing fit me or just didn´t look good on me. So I was happy when a thing, which was ordered online, was a great fit. It´s like a lottery! :D

Hauly jsem zatím nedělala, ale teď se mi tady nahromadilo pár kousků, které bych vám chtěla ukázat. Mám z těchto úlovků velkou radost a myslím, že to budou moje nejoblíbenější kousky této sezóny. I když moje oblíbené věci se mění rychle.

Prvním, co bych tady chtěla vypíchnout, jsou tyto dva kabáty. Jsem z nich úplně nadšená a nemůžu se dočkat, až je začnu nosit. Prvním je tmavě modrý kabát pánského střihu ze Zary. Tuto barvu momentálně zbozňuju. Druhý je statement faux-fur kabát značky Urbancode, kterou se mi podařilo ulovit na Asosu. Už hodně dlouhou dobu jsem se snažila sehnat něco podobného, ale nikdy mi nic nesedlo, nebo jednoduše neslušelo. O to větší radost mám, když mi sedla věc, která byla objednaná online. Je to jako loterie! :D


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER


Second point are hats. I never have enough of them. I got two new pieces. I couldn´t find a grey one anywhere, so I got lucky at Vinted. I found the second one in F&F for a great price. I also saw a gorgeous blue hat in Lindex, so it´s on the top of my wishlist now. It would be perfect with the blue coat!

Dalším bodem jsou klobouky. Těch nemám nikdy dost. Letos se moje sbírka rozrostla o další dva. Šedý jsem vůbec nikde nemohla sehnat a nakonec ho našla na Vinted. Druhý černý jsem ulovila v F&F taktéž za super cenu. Momentálně si brousím zuby na úplně božský modrý, který jsem viděla v Lindexu. Byl by perfektní přesně k tomu modrému kabátu. 


Skirts on the scene! I like to experiment with materials more then experimenting with colours now. These skirts are the example of that. The silver one is my newest catch and I´m crazy about it! It´s the brand Monki, which I discovered in Paris. Unfo, it´s not in Czech Republic, so I had to get it via Asos. The blue "latex" skirt is from Mohito. I found it in summer sales.

Přichází na řadu sukně. Poslední dobou mě baví experimentovat spíše s materiály než s barvami. Tyto sukně o tom asi dost vypovídají. Stříbrná je mým nejnovějším úlovkem a jsem z ní nadšená. Je to značka Monki, kterou jsem si oblíbila v Paříži. U nás bohužel není, a tak na ní musím chodit na Asos. Modrá "latexová" sukně je z Mohita. Našla jsem ji tam ještě v letních slevách.


You hate or you love turtlenecks. Looking at this photo and my outfits, it´s pretty clear, what my statement about turtlenecks is. I loved them last season and this year will not be different. I like their chic look and the functionality. For someone, who is always cold, they are perfect. The black one is F&F, beige one is Zara and the cream one is Monki again.

Roláky člověk nenávidí nebo miluje. Při pohledu na tuto fotku a často i mé outfity je jasné, že patřím ke druhé skupině. Roláky mě už vloni velmi bavily a letos tomu nebude jinak. Miluju jejich chic vzhled a hlavně i praktičnost. Pro lidi, kterým je neustále zima na krk, jako jsem já, je to výhra. Černý je z F&F, béžový ze Zary a krémový je opět značka Monki.


And there is an asian eshopping for the end. The first two pieces are from an eshop Dealsale. This eshop works as an online mobile app. It´s cool, because you can shop very fast with your phone. The third piece is from Dressgal, which is a traditional eshop. If you remember the look with the Rosé and Cocaine sweatshirt, it was from the same eshop. This piece is very specific, it´s a blazer with no sleeves. It cought my eye, but I will have to think about what to combine it with. You can check it HERE.

Na závěr je tady ještě nějaký shopping z asijských eshopů. První dva kousky jsou z eshopu Dealsale. Tento eshop funguje jako mobilní aplikace, což mě zaujalo. Přijde mi to jako docela dobrý a praktický nápad. Na telefonu se to nakupuje raz- dva. Třetí kousek je z eshopu Dressgal, což už je normální běžný eshop. Jestli si pamatujete outfit s mikčou Rosé and Cocaine, tak to bylo taktéž z tohoto obchodu. Tento kousek je dost specifický, je to blazer bez rukávů, které mě zaujalo na první pohled. Ještě se budu muset zamyslet, čím to zkombinuju. Najdete ho TADY.



→  So what do you think about these pieces? Which one is your favorite? Or what you do not like? 

→  Tak co říkáte na tyto kousky? Který vás zaujal? Nebo co se vám nelíbí?

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: ,