20/9/2015 Blue Fashion



My fav pants are here for the second time! I would be happy to wear them every day. I love this simple combination with just a white tee and white Air Force 1. I tried to make the look more interesting with my blue etno jacket. What do you think?

Thanks a lot to everyone for wishing me luck for my exam. I passed and now there is just a thesis and state exam to complete my degree ahead of me. I chose Public Relations in Fashion Industry as my topic. I´m very interested about this field so I hope the writing process will not be so painful. I would like to ask you if you know about any great book about fashion industry or fashion PR? I already have some books but more resources - better.

Moje oblíbené kalhoty po druhé. Nejradši bych je nosila každý den. Velmi mě baví tahle úplně jednoduchá a prostá kombinace s bílým tričkem a bílými Air Force 1. Trošku jsem to ještě oživila etno bundičkou. Co na tuhle kombinaci říkáte?

Všem děkuji, že jste mi přáli štěstí u zkoušky, nakonec se zadařilo a mně už teď čeká jen diplomka a státnice. Jako téma jsem si vybrala Public Relations v módním průmyslu, což je mi velice blízké, takže samotné psaní snad nebude takový děs. Zároveň bych se vás ráda zeptala, zda byste mi nedoporučili nějakou dobrou knížku o módním průmyslu, či přímo fashion PR. Už jich pár mám, ale čím více zdrojů, tím lépe.


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER








Tereza is wearing:
Jacket: Mango
Tee: Bershka
Pants: Zara
Sneakers: Nike Air Force 1
Lipstick: MAC Rebel

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: