1/9/2015 Mermaid Shirt


Today I have for you kinda chilled weekend look. I wear denim shorts in Summer all the time. When it´s hot I take it mostly just with some basic top or tee. But if you match it with a shirt, it looks much more sophisticated. I´m so happy about this shirt, I got it in sales in Paris in the beginning of Summer. Great catch!

The Vinted Giveaway has ended. I used the web Random.org to find out who won. It´s Jana Novakova. I already send her an email, so I hope to hear back from her. :)

Dneska mám pro vás takový pohodový víkendový letní look. Džínové kraťasy nosím v létě neustále, ve vedrech většinou jen s obyčejným tílkem nebo tričkem. Ale stačí si k nim dát košili a hned to vypadá zajímavěji. Konkrétně z této košile mám velkou radost. Ulovila jsem ji v Paříži na začátku léta ve slevách. 

Vinted Giveaway jsem vyhodnotila za pomocí webu Random.org. Vyhrála soutěžící s číslem 4 - Jana Nováková. Už jsem ti psala email, tak se nezapomeň ozvat zpět. :)

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER










 Tereza is wearing:
Shirt: Zara
Shorts: Topshop Moto
Bag: Coccinelle


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: