15/9/2015 Kiss Kiss Styled


→ We had a beautiful weather last weekend. I had to enjoy one of the last chances to get out without a jacket. This chiffon shirt from Dresslink was a great choice. You can find it HERE. I´m happy to have it, because I wanted to get a shirt like this one for a long time.
You can also see a new hat in this look. It´s already my 5th piece. I was missing some totally basic black one and I got lucky in F&F.

I´m finishing my exams for 2 last semesters righ now. So I spend the whole weekend trying to make myself to study. I have to admit I wasn´t very successful when the weather was so nice outside. I can only comfort myself with the fact that my studies will be over soon (hopefully :D)

And how was your weekend?

→ O víkendu bylo krásné počasí, takže jsem si chtěla užit jednu z posledních možností si vyjít na lehko bez bundy. Ideální volbou byla tahle šifonová košile z Dresslinku, kterou najdete TADY. Mám z ní radost, jelikož jsem si podobnou chtěla už dlouho pořídit.
V outfitu  můžete taky vidět nový klobouk. Je to už pátý přírůstek do sbírky, ale chyběl mi nějaký úplně obyčejný černý. Štěstí se na mě usmálo v F&F.

Momentálně dodělávám zkoušky za dva předchozí semestry, takže se celkem trápím. Celý víkend jsem strávila přemlouváním se k učení a upřímně se mi to moc nedařilo. Není se čemu divit, kdo by chtěl být zavřený doma v knihách, když je venku pěkně. Utěšovat se můžu jen tím, že studium už snad bude brzy u konce. :D

A jak jste si vy užili víkend?

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER







Tereza is wearing:
Hat: F&F
Shirt: Dresslink
Skirt: H&M
Shoes: Tamaris
Bag: Coccinelle

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: