13/9/2015 Statement Necklace


→ Last year I loved statement necklaces and wore it with almost everything. This year I don´t wear them at all. But I had to make an exception with this one.
It´s from an e-shop Happiness Boutique, which is truly amazing. I have to say it really gives you happiness. The necklace came nicely packed and I also got a quote with it from Tom Bodett: "They say a person needs just three things to be truly happy in this world: someone to love, something to do and something to hope for." I´m not gonna show you everything here, so you can also be surprised if you decide to get your own. And for the record the shipping is free!

You can also finally see the Nike Air Force 1 today. I waited one month to have them. When I finally got them, they were too big so I had to send them back and get a smaller size. I you decide to buy these, don´t forget to take one size smaller, because it´s a weird sizing with this model.

And what about you? Do you like statement necklaces?

→ Vloni jsem zbožňovala statement náhrdelníky a nosila je skoro ke všemu. Letos mě to dost přešlo, ale vyjímka potvrzuje pravidlo. Tomuto kousku jsem nemohla odolat. 
Pochází z eshopu Happiness Boutique, který je úžasný. Musím potvrdit, že opravdu rozdává radost. Náhrdelník přišel krásně zabalený a dostala jsem k němu i citát od Toma Bodetta: "Říká se, že člověk potřebuje jen tři věci, aby byl na tomto světě skutečně šťastný: někoho milovat, něco dělat a v něco doufat." Každý dostane rozdílný citát. Nebudu Vám to tady vše ukazovat, aby jste taky měli překvapení, pokud se rozhodnete si něco objednat. Poštovné je zdarma.

V dnešním outfitu můžete také konečně vidět Nike Air Force 1, na které jsem čekala měsíc. Když mi totiž konečně přišly, tak mi byly velké, takže jsem je musela vracet a objednat si menší. Pokud si budete tyto boty někdy pořižovat, kupte si rovnou o číslo menší. Ty velikosti vůbec neodpovídají. 

A co vy? Máte rádi statement náhrdelníky?


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER






 



Tereza is wearing:
Coat: Zara
Turtleneck: Pimkie
Jeans: Zara
Statement Necklace: Happiness Boutique
Sneakers: Nike Air Force 1 via Asos
Bag: EFAP 

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER
 

Labels: