Paradise of Wine


Last weekend I visited South Czech. It looks like in a fairy tale there. I went to wine cellars and also few wine breeding houses. I had a great time.
I didn´t manage to use my camera at all. Now I know it´s a shame. I wanna show you at least some photos from my phone, it´s magical there. I love going to Moravia, because you can relax yourself, drink some great wine and clear your head.

Maybe you have noticed, that I´m not very active at the blog last two weeks. The reason is these two weeks are my last weeks of holiday and I´m pretty busy. Anyway starting next week you can be looking forward to a lot of new articles and outfits. I can´t wait to share all of this with you!

What about you? Are you a fan of wine? :)

Minulý víkend jsem strávila na jižních Moravě. Vypadá to tam jako v pohádce. Navštívila jsem vinné sklepy a i různé pěstitelské stanice. Moc jsem si to užila. 
Foťák se mi vůbec nepodařilo vytáhnout a zpětně si říkám, že je to škoda. Chci Vám ukázat aspoň pár fotek z mobilu, protože to tam je skutečně kouzelné. Hrozně mě baví na Moravu jezdit. Člověk si odpočine, napije se skvělého vína a vyčistí si hlavu. 

Možná jste si všimli, že tyto dva týdny nejsem moc na blogu aktivní. Je to tím, že to jsou mé poslední týdny volna a mám hodně nabitý program. Nicméně od příštího týdne se můžete těšit opět na spoustu článků a outfitů, které se nemůžu dočkat, až nafotím.

A co Vy? Máte rádi víno? :)

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE
















Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Labels: