7/8/2015 Blondie


 I wanted to buy these pants in Paris, but I didn´t want to spend so much on them. So I was happy when I found them in Prague in sales. I bought them, because I though they would be very comfy for travelling. The truth is I also like them a lot for a daily look. Such cut pants, culottes, are very popular in Paris and you can see it in the streets a lot. These are not my first ones, but I haven´t posted any look with them yet.
I found the jacket in Mango and I just love it. At first I wasn´t sure how to combine it, but it´s not that hard. I feel like it makes every outfit better.
I also changed my hair color back to my favorite light shade of blonde. I had darker hair in Paris, because blonde is not easy to keep looking good. So that´s at least a small advantage of being home to have back my favorite hairdresser. :)

What do you think about the trend of culottes? Do you like it?

  
Na tyhle kalhoty jsem koukala už v Paříži, ale nechtělo se mi za ně tolik utrácet. O to větší radost jsem měla, když se mi je podařilo najít v Praze ve slevách. Kupovala jsem si je původně s tím, že budou pohodlné na cestování, ale musím říct, že mě baví i na normální nošení. Tenhle volný střih, cullotes, je v Paříži hodně populární a můžete ho často vidět v ulicích. Nejsou to moje první culottes, ale ještě sem tady s nimi žádný look nedávala. 
Bundičku jsem objevila v Mangu a jsem z ní nadšená. Původně jsem trochu tápala, s čím ji kombinovat, ale není to těžké. Přijde mi, že oživí každý outfit.
Taktéž jsem změnila barvu vlasů a vrátila se ke svému oblíbenému odstínu blond. V Paříži jsem nosila vlasy tmavší, jelikož blond je dost náročná na úpravu a pokud člověk nechodí neustále na dobarvení, nevypadá to dobře. Tak aspoň v tomto ohledu je návrat domů pozitivní, můžu zase pravidelně navštěvovat svojí kadeřnici. :)

Co si myslíte o trendu culottes? Líbí se vám?


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE










Tereza is wearing:
Jacket: Mango
Shirt: Tommy Hilfiger
Culotte pants: Zara
Sneakers: Adidas Stan Smith
Purse: F&F
Sunnies: Aldo
Watches: Jaguar

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE



Labels: