28/8/1015 Culottes!


Another culottes on the scene! The last one had positive reviews so I´m curious what are you gonna say about these. I got them at Asos in Spring when I was living in Paris. It was a kind of an experiment, they were on sale with a great price. I didn´t expect to wear them so much. They are my favorites.

I have news for you. I created an account on Twitter. I think it´s better than Facebook, because my posts are visible for maximum half of my followers there. Facebook is trying to make people pay for their posts and I don´t like that. If you have an account on Twitter, you can follow me here - @curyinthecity.

For the end I´d like to remind you that you have the last chance to enter the Vinted Giveaway. I will announce the winner next week!

Další culottes na scéně! Ty minulé měly pozitivní ohlasy, tak jsem zvědavá, co řeknete na tyto. Mám je už od jara. Objednávala jsem je z Asosu, když jsem žila v Paříži. Byl to spíš takový experiment, protože byly ve slevě za super cenu. Nečekala jsem, že si tyto culottes tak oblíbím a budu je nosit často.

Ještě mám pro vás jednu novinku, založila jsem si účet na Twitteru. Vyhovuje mi více než Facebook, kde se moje příspěvky zobrazí maximálně půlce followerů. Neustále se Facebook lidi snaží donutit, aby za své příspěvky platili a to se mi vůbec nelíbí. Twitter je v tomto ohledu lepší. Pokud tam máte účet, můžete mě sledovat zde - @curyinthecity.

Na závěr bych vám ráda připomněla, že máte poslední šanci se zúčastnit Vinted Giveaway. Vítěze vyhlásím již příští týden!


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER







Tereza is wearing:
Culottes: Monki
Top: Zara
Sunnies: Monki
Sneakers: Adidas Stan Smith
Purse: F&F

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: