26/8/2015 Tereza in brown skirt


This shooting didn´t go quite easy. At first I felt like there was an ideal weather for taking photos. There wasn´t too much sun, it wasn´t so hot and also not cold, perfect! After I came to the shooting spot I found out, that I forgot my memory stick. All right, so let´s go home and then back. The weather suddenly felt completely different. A super-strong wind started blowing and  the weather changed every 3 minutes from sunny to cloudy or opposite. There was no chance of setting up the camera properly and this is how it turned out. :)

On Sunday I was asked for a short interview by Flora from La Papillon Noire blog. She is just 13 years old and already writing her fashion blog. She is very professional for her age. I was impressed by that and could not say no to her. If you´re interested to find out more about me and CITC, you can find the interview HERE.

And now the outfit! I finally decided to wear heels! I guess it´s around the second time this summer, hihi. I wanted to show you that I also own different shoes than sneakers. What do you think? Is it a nice change or not? :)

For the end I would like to remind you, that you still have the chance to enter the Vinted Giveaway. I will announce the winner this weekend!

Tohle focení bylo tak trošku za trest. Nejdřív mi přišlo, že je venku ideální počasí. Nebylo příliš slunečno, ani teplo ani zima, takže půjdu fotit. Když jsem došla na místo, zjistila jsem, že jsem si doma zapomněla paměťovku. Tak hezky zase domů a zpět ven. Mezitím se počasí změnilo. Žačal foukat šílený vítr a každé cca tři minuty buď začalo nebo přestalo svítit slunce. Nastavit foťák se pořádně nedalo, protože počasí se měnilo každou chvilku. A takhle to dopadlo. :)

V neděli mě požádala Flóra z blogu La Papillon Noire o krátké interview. Flóře je teprve 13 let a už má svůj vlastní fashion blog. Na svůj věk vystupuje velmi profesionálně. To mě ohromilo a nabídku jsem nemohla odmítnout. Pokud máte zájem se o mě a CITC něco nového dozvědět, podívejte se SEM.

A teď už k outfitu. Rozhodla jsem se vytáhnout, asi teprve podruhé za toto léto, boty na vysokém podpatku. Chtěla jsem vám ukázat, že v botníku mám i něco jiného než tenisky, které teď nosím stále. Co myslíte, je to příjemná změna, nebo mi to jde v teniskách lépe? :)

Na závěr bych vám ještě ráda připomenula, že máte stále šanci se zúčastnit Vinted Giveaway, o víkendu už vyhlásím vítěze.


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER







Tereza is wearing:
Top: H&M
Skirt: H&M
Heels: Baťa
Bag: Coccinelle
Sunnies: Monki

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / TWITTER

Labels: