23/8/2015 Pink Skirt Look


→ This summer I haven´t worn a lot of colors. Most of my outfits consisted of shades of grey and earthy colors. But I had to make an exception. This pink skirt reminds me a bit of Carrie Bradshaw, so I could not hesitate. Carrie would certainly wear it with some mortally high heels from Manolo Blahnik. But as you might have already noticed, that´s not quite my style. I´m happily continuing with my Stan Smiths obsession.

The skirt and also the top are from an e-shop Dresslink.comYou can find the skirt HERE and the top HERE. With these things I also ordered THIS shirt. At first I wanted to combine the outstanding skirt with that shirt, but later on I changed my mind, because it would be too much pink for me. So I will have to figure out some new look for it. My whole order went smooth and I´m satisfied. For that price it is a good deal.

What about you? Do you have any outstanding piece like this skirt in your closet? :)

P.S. Don´t forget that you can get a piece of my closet for free! All the info is here - Vinted Giveaway.

→ Letošní léto jsem to s výraznými barvami moc nepřeháněla. Mému šatníku i lookům vévodily odstíny šedi a zemité barvy. Tady jsem ale musela udělat vyjímku. Růžová sukně mi trochu připomíná Carrie Bradshaw, a tak jsem neodolala. Carrie by si k ní jistě vzala nějaké vražedné heels od Manola Blahnika, ale asi jste si už všimli, že na to já moc nejsem. Vesele si prokračuju ve svojí Stan Smith obsesi. 

Sukni i top mám ze e-shopu Dresslink.com. Sukni najdete ZDE a tričko s nápisem ZDE. Je tam za opravdu neskutečnou cenu. K těmto dvěma věcem jsem si objednala ještě TUTO rozkošnou košili. Původně jsem chtěla sestavit look ze sukně a košile, ale nakonec mi to připadalo už moc růžové. Takže k ní budu muset vymyslet nějaký jiný outfit. S objednávkou jsem spokojená. Poměr cena - kvalita je v pořádku.

A co vy? Máte v šatníku nějaký podobně výrazný kousek, jako je tato sukně? :)


P.S. Nezapomeňte, že můžete zadarmo získat nějaký kousek z mého šatníku. Vše najdete tady - Vinted Giveaway.

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE








Tereza is wearing:
Tee - Dresslink
Skirt - Dresslink
Sunnies - Aldo
Sneakers - Adidas Stan Smith
Purse - F&F

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Labels: ,