19/8/2015 Tereza in the rain


I thought that starting Monday I will shoot a lot of outfits, but the weather betrayed me again! First it´s so hot that it´s impossible to wear anything else than a tee and shorts and now it´s raining without stopping. As soon as the rain paused a bit yesterday, I went out and shot these photos.

Last time I was very happy about your reactions about the all white look, so I decided to do it again. Honestly, no idea why, but I´m still obsessed with all white combinations and I love to wear them daily. Well, of course I get dirty after 5 minutes, but I guess that is pretty sure to everyone. :) This sweatshirt from Dressgal is perfect for an all white look, in my opinion. With this sweatshirt, which you can find here I ordered also this blazer, which interested me for the first sight. It´s a nontraditional piece and I will have to figure out which what will I wear it. I was satisfied with the e-shop Dressgal, the clothes look the same like in pictures and description. And I think it´s a pretty good deal for the price.

Tak jsem si myslela, jak hned od pondělí začnu fotit jeden outfit za druhým, ale skutek utek. Samozřejmě opět zrada počasí. Nejdřív je vedro, že se nedá na sebe vzít nic jiného, než tričko a kraťasy a pak zase nepřetržitě prší. 
Jakmile přestalo včera aspoň na chvilku intenzivně lejt, hnedka jsem vyběhla ven něco nafotit. 

Minule mě moc potěšily Vaše reakce na all white look, a tak jsem se rozhodla do toho pustit znovu. 
Upřímně nevím proč, ale all white kombinace mě neustále lákají a ráda je nosím i běžně. To, že se zaprasím většinou po 5 minutách, je asi každému jasné. :) Navíc tahle mikina z Dressgal si o to říkala. K téhle mikče, kterou najdete tady, jsem si objednala ještě tenhle blazer, který mě na první pohled zaujal. Je to netradiční kousek a ještě budu muset vymyslet, s čím ho zkombinuju. S celým e-shopem Dressgal mám dobrou zkušenost, věci odpovídají obrázkům i celému popisu. A navíc za ty ceny je to rozhodně dobrej deal. 

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE






Tereza is wearing:
Sweatshirt: Dressgal
Shirt: Tommy Hilfiger
Pants: F&F
Sneakers: Adidas Stan Smith

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Labels: ,