Cesky Krumlov & Hluboka

 As I promised in the last post, I prepared a report about Cesky Krumlov and Hluboka.
I have always traveled a lot outside Czech Republic, but I haven´t visited a lot of beautiful places in our state. So I was happy we decided to do this trip. It was my first time there.
Cesky Krumlov is listed in UNESCO World Heritage list and it´s defo worth seeing while visiting Czech Republic.
We stayed in amazing pension Kapr. It looked like time has stopped there. I love old vintage things so I felt like in a fairy tale. We spend two nights in Krumlov and on the way back home, we stopped at Hluboka to see the castle.
You will see everything on the photos.

What about you, guys? Have you visited any of these places? Do you prefer to travel around your home country or to go abroad?

Jak už jsem v minulém postu zmiňovala, připravila jsem pro vás menší report z návštěvy Českého Krumlova a Hluboké. 
Vždy jsem hodně cestovala za hranice, ale objevování našich krás jsem zanedbala. Proto jsem byla ráda, že jsme se vydali na tenhle výlet. Obě místa jsem navštívila poprvé. 
V Krumlově jsme bydleli v úžasném malém penzionu Kapr, kde to vypadalo, že se zastavil čas. Miluju staré věci, takže jsem byla nadšená a připadala si jako v pohádce. V Krumlově jsme strávili dvě noci a na zpáteční cestě se ještě stavili podívat na zámek Hluboká. 
Vše uvidíte na fotkách.

A co vy? Navštívili jste nějaké z těchto míst? Cestujete radši po Čechách nebo za hranice?


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE













Hluboka castle





Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Labels: