Be Boho!

 There is a lot of this style everywhere now and thanks for that! Boho style will never start boring me. I was so happy when this became a trend, because boho has always fascinated me. Long time ago when I was in high school we were throwing all these themed parties. We were dressing like hippies and had a lot of fun. And now hurray! I can wear it on a regular basis and nobody is surprised.
Comfy and airy materials, flowers in hair, beads, indian headbeands... being a bit of gypsy and wonder around in nature when the sun goes down.. That´s the feeling of this style for me.
I like how we can play and mix all the prints, materials, patterns..or we can stay with our feet on the ground and stick with the colors of earth.
I made these 4 looks for you as an inspiration how to wear boho on a daily basis. I hope you will like what I chose. I will also be happy if you write me comments about what you would change or add to the looks.
 
Je toho teď všude spousta a díky za to! Boho styl mě neustále baví. Byla jsem ráda, když se z něho stal trend, protože tenhle styl mě vždy fascinoval. Už na střední jsme pořádali tématický párty, převlíkali se za hipíky a neskutečně nás to bavilo. A teď hurá! Konečně to můžu nosit běžně a nikdo si neťuká na čelo. 
Příjemný, volný materiály, kytky ve vlasech, korálky, indiánský čelenky.. bejt trochu gypsy a toulat se za soumraku po loukách. To je pro mě dojem boho stylu.
Líbí se mi, že můžeme volně mixovat potisky, materiály, vzory..a nebo zůstat nohama na zemi a držet se právě zemitých barev.
Sestavila jsem pro vás tyhle 4 looky jako inspiraci, jak boho spojit s běžně nositelným stylem. Doufám, že se vám bude můj výběr líbit. Můžete mi napsat do komentářů, co byste změnili, nebo jak to ještě doladili.

These jeans are on the top of my wishlist for this summer. I´m looking for the rest of my courage, but I will get them!

Zvonáče jsou na předních příčkách mýho wishlistu na léto. Ještě sbírám poslední střípky odvahy, ale půjdu do toho!

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE


 
This is, I would say, a summer classic. Hotpants and a statement tee. Make it fun with accessories!

Tohle je, řekla bych, taková letní klasika. Hotpants a tričko s nápisem. Lehce to ale oživíme doplňkama!

This is my favorite of these 4 looks. I like the combination of shoes and skirt and also the mix of the pattern of the bag and the shirt. 

Tenhle je z těch čtyřech looků můj favorit. Líbí se mi kombinace bot a sukně, taktéž zamíchání vzorů kabelky a košile.

And a maxidress in the end. It might be common, but this one is amazing, so it´s worth showing. 

Na závěr samozřejmě maxišaty. Možná už jsou okoukaný, ale tyhle bych označila za super kousek, co stojí za to zmínit.

I got all the inspiration at  http://www.esprit.com/. You can also find there all these items.
So which look do you like the most? What you would change or add? 

Všechnu inspiraci jsem čerpala z http://www.esprit.cz. Tam taky najdete momentálně všechny kousky k dostání. 
Který outfit se vám líbí nejvíc? Co byste případně změnili nebo doladili?

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE





Labels: ,