26/7/2015 Tereza

Finally in Prague! But not for long. I left on Friday and now I´m enjoying the sun and beach at Sardinia in Italy. If you follow @curyinthecity on Instagram, you might have already noticed.
So next week you can be looking forward to photos from beautiful places. It´s like a fairy tale here!

Not long time ago, I posted an almost all white look here. This time I decided to take it to the finish and do a real all white. I must say it´s something different and I like it. But I will probably leave this combinations for models, because it´s really merciless and you can´t hide anything. :D

What do you think?

Konečně v Praze! Přece jsem se dočkala. :) Bohužel jen na dva dny, jelikož v pátek jsem odletěla do Itálie. Momentálně se válím na pláži na Sardínii a užívám si sluníčka a slaný vody. Pokud sledujete @curyinthecity na Instagramu, asi už jste si všimli. 
Takže příští týden se můžete těšit na fotky z krásného prostředí! Je to tady pohádkový.

Nedávno jsem sem dávala skoro all white look. Tentokrát jsem se to rozhodla dotáhnout na skutečně all white se vším všudy. Musím říct, že je to zase něco jinýho a líbí se mi to, ale dlouhodobě bílý looky a kalhoty přenechám spíš modelkám, protože je tahle kombinace neúprosná a neskrejete v ní naprosto nic. :D

Co vy na to?

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE








Tereza is wearing:
Bag: F&F
T-shirt: Mango
Pants: F&F
Shoes: F&F
Watches: Jaguar

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Labels: