19/7/2015 Tereza at home


Hello everyone!
Finally at home! I´m just enjoying it here and relaxing with my closest people. I haven´t even gone to Prague yet. I´ll hopefully make it next week.
Today I have for you almost all white outfit. I have to confess that these are my first white jeans ever. I was always like nope, this is just not for me. But recently I started to love some combinations which simply don´t look so well with dark bottom. 
I own this bag for about 7 years. It´s unbelievable. I always wore it just few days in summer for festivals. But now it´s cool again! Yay! :)

What about you, guys? How are you enjoying the summer?

Ahoj všichni! 
Tak jsem konečně doma. Užívám si relax na konci světa a trávím čas se svými nejbližšími. Ještě jsem se ani nedostala do Prahy, snad to doženu příští týden.
Dneska pro vás mám skoro all white outfit. Musím přiznat, že tohle jsou moje první bílý džíny. Vždycky jsem si říkala, že nejsou pro mě, ale poslední dobou se mi začaly hrozně líbit různý kombinace, co prostě nevypadají s tmavými kalhotami dobře. Tak jsem to rozsekla. 
Kabelku mám už asi 7 let. Je to k neuvěření. Vždycky jsem ji nosila jen pár dní v létě na festivalech. A teď už je zase trendy. Hurá! :)

Co vy? Jak si užíváte léto?

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Damska trika na Zoot.cz




 
 

 

 Tereza is wearing:
T-shirt: Bershka
Pants: F&F
Shoes: F&F
Sunnies: Aldo


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE




Labels: