15/7/2015 Tereza in Cesky Krumlov


So I´m back in Czech Republic. I spent home just few hours and went directly for another trip. I don´t wanna have time for sitting at home and being sad that I´m not in Paris. It´s better to have plans and keep moving all the time. Now I´m spending few days in Cesky Krumlov which is a beautiful town. Just the weather could be better. I´m enjoying all the Czech food I couldn´t eat in France. And of course also beer. I missed it so much!

The outfit is kind of my classic. I love this combination and I wear it very often. It´s simple but cool. It haven´t started to bore me yet.

P.S. Next post will be about Cesky Krumlov which is amazing!

Tak už jsem zpátky v Čechách. Doma jsem strávila ale jen pár hodin a hned jsem se vydala na další výlet. Nechci mít čas na sezení doma a smutnění nad Paříží. Je lepší mít pořád nějakej plán a něco dělat. 
Momentálně jsem na pár dní v Českém Krumlově. Je tady nádherně, jen počasí by mohlo být lepší a snad i bude. Nejvíc si užívám všechno český jídlo, který jsem nemohla ve Francii mít. Samozřejmě taky pivo. To mi chybělo! 

Outfit je dneska taková moje klasika. Tyhle kombinace nosím úplně nejradši a asi i nejčastěji. Je to jednoduchý, ale vypadá to, dle mého názoru, dobře.  Pořád mě to ještě nepřestalo bavit. 

P.S. V příštím postu se můžete těšit na fotky právě Českého Krumlova.

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Vero Moda na Zoot.cz









Tereza is wearing:
Coat: Zara
Sweater: Stradivarius
Top: Zara
Pants: Zara
Backpack: Pull and Bear
Sneakers: Adidas Stan Smith
 

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE

Labels: