Parisian Disney Adventure


Beautiful Tuesday to everyone! 
As you could have already seen in the last outfit post, we went to Disneyland Paris last week. I have to say I was never a lot into these amusement parks and visited only two before. More I was surprised how much fun I had. Of course people convinced me to try the roller coasters and other crazy things. I also did one with the spin with your head upside down and when I left the thing, my hands were shaking and I had to walk it off. Anyways, it was worth it!
The best thing about Disney is that everything is so beautiful! Whole day was like: "This is so pretty!" "Omg, look at this!" "I want to live here!". Basically things you would expect from people who are at least 10 years younger. Disney just wakes up the childish soul inside you.
The only disadvantage about this trip was the weather. It was 32 degrees! So next day I woke up with a total hangover. Wait, I didn´t drink any alcohol! Okay, I guess I have a sunstroke. You could make eggs on my forehead.
It´s probably not possible to see everything of the both parks - Disneyland and Disney Studios. We went to both, you will see the Studios in next post. But yeah, we didn´t make it everywhere. 
I really liked the Adventure Isle in Disneyland. There are the Pirates of Caribbean, Indiana Jones, Haunted House and others. I also liked the Star Wars simulator in a different part. It´s old now, so it has a great atmosphere. 
For the end we went to check the "kids" part. We loved the Alice in the Wonderland Labyrinth, which you will also see in a next post!

And now the pictures for all the little girls, who still believe, they will be princesses when they grow up! :)

Krásné úterý všem! 
Jak už jste mohli vidět v předchozím outfit postu, minulý týden jsme byli s celou mezinárodní skupinkou v pařížském Disneylandu. Musím říct, že zábavní parky jsem nikdy moc nevyhledávala a navštívila před touhle výpravou pouze dva. O to víc mě překvapilo, jak jsem si to užila. Dokonce jsem se nechala vyhecovat i na horskou dráhu a podobný šílený atrakce. Vyzkoušela jsem i dráhu s otočkou hlavou dolů a když jsem vystoupila ven, klepaly se mi ruce jak po záchvatu a myslela jsem, že to nerozchodím. Ale stálo to za to. 
Co je ale na Disney nejlepší, je jednoduše to, že je všechno strašně krásný. To bylo pořád jen "Jé, hele podívej!" "No jo, ježiš to je boží!" "Chci tady bydlet!", a podobný výkřiky, který byste očekávali od lidí minimálně o 10 let mladších. V Disney se ve vás prostě probudí dětská dušička.
Jediná nevýhoda výletu byla, že teplota se vyšplhala až na 32 stupňů. Byl šílenej pařák. Já jsem to pěkně odnesla druhej den, kdy jsem se vzbudila s totální kocovinou. Počkat, já ale žádný drinky neměla. No to bude asi úpal nebo úžeh. Na hlavě jste mi mohli smažit vajíčka. 
Za jeden den se samozřejmě všechno stihnout nedá. My jsme se ale podívali do obou parků - Disneyland i Disney Studios (ten uvidíte v příštím postu). Hodně času jsme strávili v Adveture Isle části, kde jsou atrakce jako Piráti z Karibiku, Indiana Jones, Haunted house a tak dále. To mě asi bavilo nejvíc. Ještě byl super simulátor Star Wars, kterej je navíc už x let starej, takže má skvělou atmošku. Úplně na závěr jsme šli ještě omrknout dětskou část a Alice in Wonderland Labyrinth, kterej uvidíte taky příště.

No a tady jsou fotky pro všechny malý holčičky, co pořád věří, že se jednou stanou princeznou. :)



Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL














Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL

Labels: