21/6/2015 Tereza and the Wall of Love


Yesterday we were shooting a documentary movie about Paris with our group for a Production class. One of the locations was the Wall of Love in Montmartre. The "I love you" phrase is written there in all the languages. It´s a great spot when you want to make an original pictures from Paris. I decided to go against the spirit of romance and took this Grumpy cat sweatshirt. I own it for a long time but still love it. I will probably wear it until it falls apart. A great catch for me was this skort from Zara. It will be for sure cool when the temperature will get higher.

What about you guys? Are you the romantic souls or you prefer Grumpy cat? :)

Včera jsme natáčeli s naší skupinkou dokument o Paříži do našeho kurzu produkce. Jedna z lokací byla i zeď lásky na Montmartru. Najdete tam nápis "Miluji tě" ve všech jazycích. Je to super spot, pokud chcete pořídit nějaký originální fotky z Paříže. Já jsem se rozhodla jít proti duchu romantiky a nahodila mojí oblíbenou mikinu s Grumpy cat. Už jí mám dost dlouho, ale nedám na ni dopustit. Budu jí nosit, dokud se nerozpadne. Úlovkem, ze kterýho mám radost, je tenhle skort (vysvětlete mi, jak mám slovo skort skloňovat :D) ze Zary. Určitě se bude ještě  hodit, až bude pořádnej hic. 

A co vy? Máte rádi romantiku nebo dáváte přednost Grumpy cat? :)

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE



Hihi








Tereza is wearing:
Sweatshirt - Romwe.com
Shirt - Tommy Hilfiger
Skort - Zara
Oxford shoes - Baťa
Bag - New Look

Follow CITC: 
FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE


Labels: