13/6/2015 Tereza (& kids in Disney)

If you are following CITC on Instagram, you might have already noticed, that we went to Disneyland on Thursday.
I wanted to go there since fall but my plan failed every single time. So I was even happier when I finally got there after 10 months in Paris. I found out that I´m still 10 years old and I would love to move there. :D
The forecast was saying it was gonna be 32 degrees, so I tried to dress according to the situation. I love the kimono, I will probably wear it whole summer.
I will tell you more about Disneyland in the next article and you can also be looking forward to a lot of photos!

Ten, kdo sleduje Instagram, si už mohl všimnout, že jsme byli ve čtvrtek v Disneylandu. 
Zajet tam jsem měla v plánu už od podzimu, ale vždycky z toho nějak sešlo. O to jsem byla šťastnější, že jsem se tam konečně po 10 měsících dostala. Samozřejmě jsem zjistila, že je mi pořád 10 let a nejradši bych se tam přestěhovala. :D
Počasí říkalo 32 stupňů, takže jsem se podle toho snažila i oblíknout. Tohle kimono budu teď nosit asi pořád.
Víc vám k Disneylandu řeknu v příštím článku a můžete se těšit i na spoustu fotek!



Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL













Tereza is wearing:
Kimono: ASOS
Top: Zara
Shorts: Topshop Moto
Bag: H&M
Shoes: Humanic
Sunnies: Monki
Necklace: Primark
Headband: Disney

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL

Labels: