23/5/2015 Tereza

The weather in Paris is crazy! One day it´s hot like summer and the second day it´s winter again. It changes all the time.
This day wasn´t different. I woke up and the sun was shining but the forecat was saying 14 degrees! So I pulled out my warm coat and a winter scarf again.
In the minute I took the camera out of my bag it started raining! Of course I had no umbrella when there was a total sunshine in the morning. So we had to improvise.
Yes I have a scarf on my head! I didn´t want to give up. In the end of the shooting there was sun again. But it didn´t stop raining.

Počasí v Paříži je na hlavu! Jeden den je teplo, jak kdyby bylo léto a ten další je zase kosa. Neustále se to mění. Ani tenhle den nebyl vyjímkou. 
Když jsem se probudila, venku svítílo slunce, ale předpověď říkala maximálně 14 stupňů. Tak jsem zase vybalila teplej kabát a zimní šátek. 
Když jsem vytáhla foťák z tašky, okamžitě začalo pršet. Samozřejmě jsem neměla žádnej deštník, ráno byl přece totální sunshine! A tak jsme museli improvizovat. Nechtěla jsem to vzdát, takže jsem si na hlavu prostě hodila šátek. Na konci focení byl zase sunshine. Pršet ale nepřestalo.


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL













Tereza is wearing:
Scarf: Stradivarius
Coat: Zara
Sweater: Zara
Pants: Zara
Bag: New Look
Sunnies: Monki
Necklace: Primark
Lipstick: MAC

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL

Labels: