10/5/2015 Tereza

This was such a chilled day!
I love when there is free Friday in the working week. You can rest so much better than in just two days.
In this post you can see my new favorite jeans. This Spring I´ve obviously fallen for ripped pants and pieces with Paris written on them.
I´ve also fallen for these Adidas Stan Smith sneakers. I wear them all the time, they´re so comfy and they fit with anything. I´m no longer surprised that whole Paris has them.
This trench coat is one of the oldest things in my closet which I still wear. I bought it about 5 years ago at Gran Canaria in Zara in sales just for 20 euros! It ´s defo one of the best purchases I´ve ever made.

Tohle byl tak pohodovej den! Miluju, když je v pracovním týdnu volnej pátek, člověk si daleko líp odpočine.
V dnešním postu můžete vidět moje nový oblíbený džíny. Tohle jaro jsem si očividně oblíbila roztrhaný kalhoty a věci s nápisem Paris. 
Rozhodně jsem si taky oblíbila tyhle Adidasky Stan Smith. Nosím je pořád, jsou neskutečně pohodlný a přijde mi, že se hodí ke všemu. Už se nedivím tomu, že je má celá Paříž.
Trenchík je jedna z nejstarších věcí v mým šatniku, který pořád nosím. Koupila jsem ho cca před 5 lety na Kanárech ve slevách v Zaře za 20 euro. Jeden nej nákupů evr!


Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL















Tereza is wearing:
Coat: Zara
T-shirt: Zara
Ripped cigarette jeans: Zara
Purse: Tally Weijl
Shoes: Adidas Stan Smith
Watches: Jaguar

Follow CITC: FACEBOOK / INSTAGRAM / BLOGLOVIN / YOUTUBE CHANNEL

Labels: